Saturday, November 20, 2010

Hari Pertame!!!!!!!

 assalamuailkum!
     aku ada nak cite siket nie!! bole tak?? korang kasi ke tak, aku peduli ape! ahah..gurau2 jea! hehehe..
oke, cite aku nie pasal hari nie aku belajo buat blog nie. rupenye ada port laen nk lepaskan perasaan yang terpendam! huh, da cam ape aku cakap nie..okey! aku start cite keyh!
pada suatu hari yang sejuk, sebab aku belajo dalam nie ada PENGHAWA DINGIN! hahah..
cikgu yang ajo aku nie baik orang nye! dia pakai cermin mate!  tapi dia pandai!
yang tolong aku buat blog nie kawan aku. name dia nazri! dia pun ada blog..tapi blog dia tak semart! ahaha..
dia pun cakap blog dia tk semart! aku follow je apa dia cakap!

        first aku buat, aku masokkan email n semua yang si blogger nie mintak. aku try banyak kali nak buat blog nie.. tapi sial betul blogger nie,, aku dah masokkan email, tapi tk jadi..akhirnya menjadi..menyirap pon ad haha..
aku buat email baru..baru jadi..
         finally, aku nak berterima kasih kepada cikgu fairuz dan kawan aku nazri. sebab dorang lah yang aku
pandai berblogger..huhu. :)..thanks yea kawan da cikgu! itu jea aku nak cite..
       
                                                      nantikan cite yang akan datang!

nie sebenarnye si nazri yang taip..haha.!
  di pon yang edit blog aku!
tapi ayat aku dan si nazri yang punye! 
bye

                       

No comments:

Post a Comment